سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این وب انتقال یافت

باغ فتح اباد کرمان



94/10/2:: 11:11 عصر     |     () نظر

ارسالی از ایزدی

همانطور که می دانید برای کاهش هزینه ها و اصتحلاک خودرو بسیاری از افراد از گاز مایع LPG که برای ماشین خوب و سوخت پاک و بدون الایندگی است استفاده می کنند.. حتی در کشورهایی مثل امریکا و ژاپن. در این باره باید گفت به دارندگان این نوع سوخت باید مراقب باشید و نگهداری کنید عوض کردن به موقع واشر ها ماهی یک بار اتصال ها چک کنید. و مشکل بزرگی که در فصل سرما پیش امده نبود کپسول گاز در استان کرمان است ، طریقه ضعیف پخش آن  و نداشتن جایگاه . که برای دومین کشور گاز خیز جهان زشت است  مسئولین مربوطه اقدامات لازم رافرمایند.



94/9/25:: 12:12 صبح     |     () نظر

نعمت الله ولی در ماهان کرمان درویش بوده

نعمت الله ولی



94/9/7:: 2:40 صبح     |     () نظر

همین طور در عکس مشاهد می کنید یک دستگاه صنعتی است که در داخل ایران تولید شده. متاسفانه مواد و وقت صرف شده ولی بدون اینده نگری . روی موتور طوری فلزی یا نرده می دادند و عمر این ماشن از 6 ماه به 6 سال می رسیدو خریدار به جای لعنت دعا به خیر می کرد. با یک کار ساده و کم هزینه.

بی دقتی تولید

 



94/9/7:: 2:37 صبح     |     () نظر

این دریاچه در بلوار قائم  بعد از 15 دقیقه بارندگی ایجاد می شود. که خیلی راحت می توان با خالی کردن جدول های کناری این اب زیاد از خیابان جمع کرد و وارد سفره های زیر زمینی کرد..

دریاچه در شرف آباد کرمان

 

 



94/9/7:: 2:33 صبح     |     () نظر

ارسالی یزدان

به دلیل یک سری مشکلات از تاریخ 1393/11/15تامین اجتماعی افراد شاغل در وانت بار بیمه نمی کند. که اتحادیه باید در این مورد پیگیری لازم انجام دهد. دومین مساله پرداخت نکردن هزینه کرایه ماشین و کارگری از طرف بعضی مشتری ها است باید این افراد از طرف اتحادیه اطلاع رسانی شوند تا سر یک نفر دیگه کلاه نرود. یا طرحی ایجاد شود که از این بیشتر افراد شاغل در حمل بار ضرر ندهند به اندازه کافی هزینه ها اصتحلاک بالا است. اینکه مزد پرداخت نشه خیلی بی انصافی

بیمه رانندگان



94/9/7:: 2:27 صبح     |     () نظر

در استان کرمان .

غار نار



94/7/18:: 12:7 عصر     |     () نظر

متاسفنه با اینکه حقوق اداره کار بسیار پایینه می بینیم که افرادی کم تر از این کار می کنن بیشتر از 8 ساعت 10 تا 14 ساعت . این بیشتر شبیه بیگاری تا کار. برای دیگر هزینه ها حرفی ندارن و پرداخت می کنن ولی برای هزینه حقوق کارمند مظلوم می شن که داریم ضرر می کنیم.!!! بیشتر از این در توان نیست. اینجا باید گفت برای کار خوب و با وجدان کاری باید هزینه کرد و حق واقعی پرداخت. گله هم کرد از افرادی که تن به این سواستفاده می دهند. افراد جویای کار باید اگاه باشند که مورد بی انصافی کلاهبرداری و حق خوری قرار نگیرند.

حقوق کار

 



94/7/18:: 12:6 عصر     |     () نظر

به دلیل نبود بازرسی شاهد این هستیم که اتوبوس ها و کامیون های مشکل دار دست کاری شده. چنان الودگی ایجاد می کنن که چشم چشم نمی بینه. در صورتی هر 6 ماه باید برن معاینه فنی ولی......

الودگی هوا



94/7/18:: 11:58 صبح     |     () نظر

 

کشاورزی



94/6/29:: 10:55 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10      >