سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این وب انتقال یافت

تالار قصر فیروز واقع در شرف آباد کرمان

تالار

 



94/2/26:: 9:16 عصر     |     () نظر

به صورت دستی دوخته می شود. طرح های زیادی دارد. می توان قاب کرد و به دیوار زد اینده نزدیک عکس های بیشتری می گذارم . کاربرد های زیادی دارد رو میزی رو پشتی رو مبلی تابلو  زیر گلدونی لباس و ....

پته کرمان



94/2/26:: 8:42 عصر     |     () نظر

ارسالی از زبی الله: متاسفانه افراد شاغل در حمل نقل (وانت بار) مشکلات بسیاری روبرو هستند.

1. پایین بودن کرایه ها و بالا بودن هزینه اصتحلاک ماشین.

2. سواستفاده کردن بعضی از باربری ها (برداشتن حق پورسانت بالاتر- برداشتن سرویس های خوب برای خودشان)

3. نبود بازرسی دقیق در این امر توسط اتحادیه

4. مزایای بسیار پایین نسبت به دیگر مشاغل و نداشتن امنیت شغلی

5. پایین بودن ایمنی ماشین های بابری

6. بسیاری از مردم متوجه نیستن هزینه کارگری با باربری جدا است.

این فقط گوشه از مشکلات این واحد صنفی است.

اتحادیه وانت بار کرمان



94/2/26:: 8:25 عصر     |     () نظر

ارسالی از نبی پور: شغل فروشندگی حرفه ای بسیار سخت و پیشرفته است با توجه به نبود اطلاعات کافی در این زمینه بسیاری افراد نا اگاهانه وارد این شغل می شوند و ضرر های می کنن. که مربوط به کارفرمایانی است که با کمترین هزینه می خواهند بیشترین سود به برند. بازاریابی شغلی بیرون از محیط دفتر است شخص باید از لحاظ پوشش و روابط عمومی در سطح بالایی باشد. در صورتی حقوق دریافتی هزینه رفت آمد بازاریاب هم نمی شود. متوجه باشید و اگاهانه وارد این شغل بشوید به شما می گویند درامد میلیونی اصلا اینطور نیست در واقیعت تمام هزینه ها بر عهده شما است.  من  از این موضوع ضرر زیادی کرده ام و دوست ندارم دیگران نا آگاهانه اشتباه من را تکرار کنن. قبل از بستن قرار داد تمام موانع را در نظر بگیرید و به طور آزمایشی کار کنید و اصلا حرف هایی که زده می شود باور نکنید.

بازاریابی



94/2/26:: 8:25 عصر     |     () نظر

ارسالی از پیمان: برای نصب تلفن ثابت برای خانه واقع در شرف آباد به مخابرات شهید مفتح کرمان مراجعه کردم بهد از سه روز معطلی گفتن امکان نداره. حضوری رفتم پیش رئیس مربوطه گفت برا شرف آباد خط نداریم گفتم چرا جواب نداد دوباره پرسیدم گفت قرار نیست هرکی تو بیابون خونه ساخت ما  بهش تلفن بدیم. گفتم حرفت بنویس رو برگه امضاش کن گفت برو بیرون . چیز جالب اینه که محله شرف آباد تا مرکز شهر فقط دو تا خیابون فاصله داره بلوار قائم و خیابان 24 آذر. این مطلب عین واقیعت یک نامه بلند بالا برای مخابرات مرکزی نوشتم وگفتم تو سال 2015 واقعا بی ابرویی که بعضی مناطق هنوز تلفن ثابت ندارن. اونوقت مدیر یک مرکز دولتی با تمام ادعا همچین حرفی به آدم بزنه.

تلفن ثابت در شرف اباد کرمان



94/2/26:: 8:23 عصر     |     () نظر

ارسالی از محمد نظری . یکی از معظلات اهالی محترم شرف آباد خرابی آسفات کوچه و خیابان های این منطقه است که عکس ها گواه این معظل هستند. تا کنون به دهیاری ، بخشداری ، فرمانداری ، بازرسی استان مراجعه شده ولی عملی صورت نگرفته.

خرابی اسفالت شرف اباد کرمان

خرابی اسفالت شرف اباد کرمان

 

 



94/2/26:: 8:23 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10