سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این وب انتقال یافت

برگرفته از جمله اینترنتی مرد روز.

ین روزها به هر طرف بنگریم متوجه انتشار اخبار و شایعات بد در باره میل جنسی مردان خواهیم بود. همه جا صحبت از این است که اکثریت بازدیدکنندگان  پورنوگرافی مردان هستند، مردان مشتری روسپیگری هستند، متلک جنسی می گویند. احساس تعهد نمی کنند و از همه تحقیر کننده تر اینکه، مردان قادر به کنترل میل جنسی شان نیستند.

در اخبار روزانه تا سریال های تلویزیونی، میل جنسی مردان، مدام در معرض شرم و گناه قرار دارد. تربیت اصلی در خانه، مدرسه و رسانه ها به این سمت سنگینی کرده است که مردان باید متوجه قدرت جنسی مخرب در وجود شان باشند.

شاید بد نیست به این احتمال هم بها داده شود که ایجاد تصویر مخوف از میل جنسی مردان و ضعیف و ذلیل نشان دادن آنها  در برابر میل جنسی  شان،  نتیجه معکوس می تواند داشته باشد.

ترسیمِ منفی میل جنسی مردان از دوران کودکی تا بزرگسالی، آنها را وا می دارد که وجود جنسی شان را سالم نبینند و مدام در حال انکار آن به صورت مصنوعی باشند. مردانی که از خودشان و تمایلات شان خوش شان نیاید رابطه مهربان و متعادلی با دنیای بیرون و نیمه مونث بشر نخواهند داشت.

رسانه ها با وجود نیت خیر، تصویری که از مردان می سازند در اکثر موارد چیزی در حد معتادان جنسی است. این حمله روزمره به طبیعت جنسی مردان، که بخشی از میل رقابت، مدیریت، میل حفاظت و بقا است هویت مردان را به زیر سئوال می برد. میل جنسی مردان یک مرض نیست و مهمتر از همه اینکه، بیرون از کنترل مردان نیست.

 



96/2/5:: 9:47 صبح     |     () نظر